Reklama w biznesie

3Konkurencja w dzisiejszych czasach jest tak duża, iż prowadzenie firmy zawsze musi iść w parze z marketingiem, z tego też względu stawiając nasze pierwsze kroki w biznesie powinniśmy pamiętać o tym, by dać się poznać jak największej grupie osób. Warto wiedzieć zatem, jak można najszybciej rozreklamować naszą firmę oraz jakie sposoby reklamowania najlepiej sprawdzają się przy konkretnych branżach. Ostatnio dość popularną formą marketingu jest drukowanie ulotek i rozdawanie ich wszystkim osobom, które natkną się na nie po drodze. Osobiście nie sądzę, by był to najlepszy sposób na reklamę, bowiem większość osób jeśli już weźmie ulotkę to robi to tylko z grzeczności, a następnie wyrzuca ją do pierwszego lepszego kosza, nie interesując się nawet tym, co było przedmiotem reklamy. Wydaje mi się zatem, iż drukowanie ulotek i angażowanie osoby, które będzie wciskała je ludziom w ręce nie jest najlepszym pomysłem. W taki sposób być może będzie nam się opłacało reklamować duże firmy, sklepy czy banki, ale w przypadku małych przedsiębiorstw raczej nie zda to egzaminu. Nieco lepszym pomysłem może okazać się z kolei nalepianie plakatów na słupy, rozstawione po całym mieście. Duże, kolorowe plakaty z pewnością przyciągną uwagę przechodniów, niemniej jednak i po nich nie powinniśmy spodziewać się cudów, bowiem zwykle takie plakaty bardzo szybko zostają zastąpione innymi ogłoszeniami. Również rozwieszanie plakatów na przystankach tramwajowych czy autobusowych nie jest dobrym pomysłem, gdyż być może przyciągną one uwagę, niemniej jednak nie jest to zgodne z prawem. W mniejszych miasteczkach można rozważyć możliwość wykupienia czasu antenowego w lokalnej telewizji, bardzo często w telewizji kablowej nadawany jest bowiem program, na którym dwadzieścia cztery godziny na dobę emitowane są różnego rodzaju ogłoszenia. Wykupienie strony i przeznaczenie jej na reklamę naszego nowego sklepu, salonu kosmetycznego czy szkółki nauki jazdy może okazać się trafionym pomysłem. Równie pozytywny efekt możemy uzyskać, wykupując stronę w lokalnej gazecie. Ostatnio można zauważyć również, iż podstawowym celem marketingu stał się Internet, a dokładniej tworzenie stron na jednym z popularnych portali społecznościowych. W taki sposób szczególnie młodzież może bardzo szybko dowiedzieć się o różnego rodzaju nowościach, pojawiających się w okolicy. I jeśli na przykład obiecamy każdemu, kto kliknie popularne: lubię to, zniżkę w wysokości dwudziestu procent na asortyment naszego sklepu czy też proponowane przez nas usługi to możemy spodziewać się, iż naszym biznesem szybko zainteresuje się kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt nowych osób. Poza tym warto również wspomnieć o tym, iż ostatnio w Internecie powstało wiele portali, na których oferowane są różnego rodzaju zniżki. Nasz biznes możemy zatem rozreklamować również w ten sposób, bowiem po pierwsze liczne grono osób, korzystających z takich serwisów zobaczy, iż nasza firma w ogóle istniej, a poza tym możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty może sprawić, iż zyskamy nowych klientów. Wówczas będziemy musieli już zadbać tylko o to, by utrzymać ich przy sobie na dłużej.

Tagi: , , , , ,

Pożyczki chwilówki przez internet bez bik © 2018