Magia ulotek

4Przechadzając się po ulicach dużych miast, trudno nie natknąć się na osoby rozdające różnego rodzaju ulotki. Jedni z nich są mniej, inni bardziej nachalni, niemniej jednak bez względu na to, czy uda im się wcisnąć nam ulotkę czy też nie, i tak większość z nich prędzej czy później wygaduje w pierwszym lepszym koszu na śmieci. Dlaczego zatem rozdawanie ulotek wciąż jest tak bardzo popularne? Być może to już tylko relikt przeszłości, który niedługo zaniknie, czego osobiście bardzo bym sobie życzyła. Wydaje mi się jednak, iż pomimo tego, że większość osób odpowiedzialnych za marketing zdaje sobie sprawę z tego, jaki jest los większości ulotek i tak na siłę próbuje przepchnąć ten sposób na kampanię reklamową. A wbrew pozorom ulotki wcale nie są takie tanie, bowiem najpierw trzeba zapłacić grafikowi za wykonanie projektu, następnie będzie konieczne wydrukowanie setek egzemplarzy i wynajęcie kogoś, kto podejmie się ich rozdawania. Obecnie osobom rozdającym ulotki zwykle płaci się za godzinę pracy, a nie za ilość rozniesionych sztuk, dlatego też może okazać się, iż po zsumowaniu wszystkich kosztów osiągniemy dość wysoką sumę. Poza tym warto również wspomnieć o tym, iż ulotki cieszą się bardzo małym zaufaniem ze strony klientów i zwykle nie są w stanie do niczego ich przekonać. Wydaje mi się, iż rozdawanie ulotek ma sens jedynie wówczas, jeśli chodzi o gazetki z wielkich sklepów sieciowych, informujących klientów o nowych promocjach. Kiedy jeszcze ulotki mogą okazać się naprawdę przydatne i zdecydowanie nie powinniśmy spisywać ich na straty? Wydaje mi się, iż wówczas, gdy prowadzimy działalność gastronomiczną, bowiem zawsze warto wydrukować kilkadziesiąt ulotek i położyć je na ladzie, by nasi klienci mogli mieć pod ręką nasze menu. Dzięki temu będą mogli cieszyć się naszymi potrawami również wtedy, gdy będą mieli ochotę zamówić coś prosto do domu. Poza tym można również zastosować trik z rabatami, które będą mogły otrzymać jedynie osoby, które zgłoszą się do naszej siedziby z odpowiednią ulotką. Takie zabiegi mogą bowiem doprowadzić do tego, iż potencjalni klienci o wiele chętniej będą spoglądali na nasze ulotki. Dość modne jest nie tylko rozdawanie ulotek na ulicach, ale również wrzucanie ich do skrzynek na listy. Jeśli nie ma nas w domu przez tydzień czy dwa możemy zatem spodziewać się tego, iż nasza skrzynka pełna będzie rozmaitych śmieci. Pojawią się tu zapewne zarówno małe ulotki, na których będzie się nam proponowało zakup nowych drzwi czy okien jak również te większe z ofertami lokalnych supermarketów czy salonów meblowych. Powinniśmy również przygotować się na najnowsze oferty pobliskich sieci gastronomicznych oraz oczywiście banków z logami we wszystkich kolorach tęczy. Na szczęście obecnie odchodzi się już nieco od zostawiania ulotek na wycieraczkach, niemniej swego czasu takie postępowanie stanowiło dość spory problem dla mieszkańców. Nie dość, iż klatki schodowe były pełne śmieci i niewiele osób martwiło się ich sprzątaniem to na dodatek w czasie letnich wyjazdów gołym okiem widać było, kogo nie ma w domu przez dłuższy czas.

Tagi: , , , , , ,

Pożyczki chwilówki przez internet bez bik © 2018